Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj digitální gramotnosti žáků a možná rizika digitální demence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156990" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156990 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.006" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.006</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.006" target="_blank" >10.5507/tvv.2015.006</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj digitální gramotnosti žáků a možná rizika digitální demence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje současné pojetí digitální gramotnosti žáků a zabývá se možnými riziky tzv. digitální demence. Dále je toto riziko dáváno do souvislosti s výsledky výzkumu, který zkoumal, jakým způsobem a k čemu používají žáci na základních školách Facebook.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Digital Literacy among Students and Potential Risks of Digital Dementia

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the current concept of digital literacy among students and addresses the possible risks of so-called digital dementia.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    145-148

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus