Rozvoj digitální gramotnosti žáků a možná rizika digitální demence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156990" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156990 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.006" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.006</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2015.006" target="_blank" >10.5507/tvv.2015.006</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj digitální gramotnosti žáků a možná rizika digitální demence
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje současné pojetí digitální gramotnosti žáků a zabývá se možnými riziky tzv. digitální demence. Dále je toto riziko dáváno do souvislosti s výsledky výzkumu, který zkoumal, jakým způsobem a k čemu používají žáci na základních školách Facebook.
Název v anglickém jazyce
Development of Digital Literacy among Students and Potential Risks of Digital Dementia
Popis výsledku anglicky
The paper describes the current concept of digital literacy among students and addresses the possible risks of so-called digital dementia.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
145-148
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—