Objevujeme s Cabri
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33157423" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33157423 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Objevujeme s Cabri
Popis výsledku v původním jazyce
Badatelsky orientované vyučování je v poslední době velmi silně se rozvíjející směr a pozadu nezůstává ani výuka matematiky na 1. st. ZŠ. Velmi vhodnou oblastí matematiky pro samostatné bádání a objevování žáky je geometrie, která přímo vybízí zadávat úlohy badatelsky orientované. Situaci ještě umocňuje potenciál softwaru dynamických geometrií, které jsou obzvláště vhodné pro bádání a experimentování.
Název v anglickém jazyce
Discovering wih Cabri
Popis výsledku anglicky
Inquiry based education has recently been strongly developing direction and primary school mathematics does not fall behind. Very suitable area of mathematics for independent inquiry and pupil discovery is geometry which invites you to enter inquiry-oriented problems. The situation is enhanced by the potential of dynamic geometry software that are especially suitable for inquiry and experimentation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
150-154
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—