Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Slyšet jinak - elementární komponování ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158028" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Slyšet jinak - elementární komponování ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Program Slyšet jinak se v České republice rozvíjí již více než 10 let. Jeho zaměření je zde unikátní, jelikož se snaží najít nové možnosti, jak rozšířit tradiční model hudební výchovy ve školách i v mimoškolních aktivitách začleněním činností zaměřenýchna rozvíjení kreativity prostřednictvím elementárního komponování, jehož základním kritériem je bezbariérový přístup pro všechny děti bez ohledu na jejich schopnosti, znalosti a předchozí hudební zkušenosti. Program navazuje na koncepci projektů Responsea Klangnetze a je také inspirován vzdělávacími projekty realizovanými renomovanými zahraničními orchestry. Tým Slyšet jinak realizoval asi 50 dlouhodobých projektů, kterých se účastnilo 457 učitelů a 1441 žáků všech typů škol. V rámci výzkumného projektu podporovaného Grantovou agenturou ČR se náš tým v letech 2009-2013 systematicky věnoval vytváření teoretického konceptu týkajícího se elementárního komponování v hudební výchově, stejně jako v hudebně animačních programech.

  • Název v anglickém jazyce

    Different Hearing programme and elementary composing in the classroom

  • Popis výsledku anglicky

    Different Hearing programme has been implemented in Czech Republic for over 10 years. The programme is here unique in terms of its focus, strives to find new ways of extending the traditional model of school and out-of-school music education to encompassactivities aimed at nurturing creativity by means of group or classroom composing on the basis of the principle of barrier-free access for all children, regardless of their abilities and previous musical experience. The programme has linked up to the conceptions of the Response and Klangnetze projects, and is also inspired by education projects implemented by renowned foreign orchestras. Our team have implemented about 50 long-term projects, which have been attended by 457 teachers and 1,441 pupils andstudent. Within the research project supported by the Czech Grant Agency the team systematically devoted to creating a theoretical concept pertaining to elementary composing in music education, as well as music-animation programmes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Společný prostor/ Common Space 2015. Sborník příspěvků/proceedings

  • ISBN

    978-80-244-4603-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    369-378

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    12. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku