Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogical Decision Making through the Lens of Teacher Preparation Program

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73576748" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73576748 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.17478/JEGYS.2016116351" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.17478/JEGYS.2016116351</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.17478/JEGYS.2016116351" target="_blank" >10.17478/JEGYS.2016116351</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pedagogical Decision Making through the Lens of Teacher Preparation Program

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedagogical decision making is very important for professional teachers, it concerns belief, self-efficacy, and actions that teachers expose to classroom. This paper employed theoretical lens and education policy in Thailand to examine the preservice teachers' views about pedagogical decision making. Discussion helps school mentors understand preservice teacher to pedagogical decisions during the teacher. The implications of study can be used for science teacher education to promote 21st century instruction.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical Decision Making through the Lens of Teacher Preparation Program

  • Popis výsledku anglicky

    Pedagogical decision making is very important for professional teachers, it concerns belief, self-efficacy, and actions that teachers expose to classroom. This paper employed theoretical lens and education policy in Thailand to examine the preservice teachers' views about pedagogical decision making. Discussion helps school mentors understand preservice teacher to pedagogical decisions during the teacher. The implications of study can be used for science teacher education to promote 21st century instruction.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal for the Education of Gifted Young Scientists

  • ISSN

    2149-360X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    41-52

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus