Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multimediality and interactivity in e-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577402" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577402 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://media.wix.com/ugd/d546b1_c22812c0ae38470f95ca8cbde8999513.pdf" target="_blank" >http://media.wix.com/ugd/d546b1_c22812c0ae38470f95ca8cbde8999513.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multimediality and interactivity in e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Over the last few years, e-learning has become an integral part of tertiary education, not only within the framework of part-time study modes, but increasingly also in the full time programs of study, accredited and implemented at Czech tertiary institutions. In connection with its deployment on a larger scale a number of problems arose. That resulted in the formulation of new research hypotheses, among the most important being the presumed influence of some factors on the quality of education using e-learning, the necessity of an effective activization of students, of the creation and development of their competencies. The influencing factors are numerous, external as well as internal, acting more or less covertly, to a greater or lesser intensity. It is however of high importance to identify, describe, analyze, and minimize or maximize their influence so as to prevent them from a large-scale and negative influencing of the tertiary education under the pressure of fashion trends.

  • Název v anglickém jazyce

    Multimediality and interactivity in e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    Over the last few years, e-learning has become an integral part of tertiary education, not only within the framework of part-time study modes, but increasingly also in the full time programs of study, accredited and implemented at Czech tertiary institutions. In connection with its deployment on a larger scale a number of problems arose. That resulted in the formulation of new research hypotheses, among the most important being the presumed influence of some factors on the quality of education using e-learning, the necessity of an effective activization of students, of the creation and development of their competencies. The influencing factors are numerous, external as well as internal, acting more or less covertly, to a greater or lesser intensity. It is however of high importance to identify, describe, analyze, and minimize or maximize their influence so as to prevent them from a large-scale and negative influencing of the tertiary education under the pressure of fashion trends.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICLEL 15 Conference Proceeding Book

  • ISBN

    978-605-66495-0-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    60-72

  • Název nakladatele

    ICLEL COnferences

  • Místo vydání

    Sakarya

  • Místo konání akce

    Olomouc, Czech Republic

  • Datum konání akce

    29. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000382504900009