Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Národní výzkum kyberšikany učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577432" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577432 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Národní výzkum kyberšikany učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkum se orientoval na prevalenci kyberšikany u učitelů, na dopad kyberšikany na učitele, na strategie vyrovnávání se s kyberšikanou a na metody řešení jednotlivých incidentů. Do výzkumu se zapojilo celkem 5136 učitelů základních a středních škol ze všech krajů České republiky. Výzkum prokázal, že kybernetický útok na jejich osobu zažila pětina respondentů (21,73 %), kyberšikanu která probíhala v průběhu posledních 12 měsíců déle než 1 týden však potvrdilo pouze 3,52 % celkového počtu respondentů. Nejčastěji byli pachateli kybernetického útoku žáci (34,92 % útoků).

  • Název v anglickém jazyce

    Specifics of Cyberbullying of Teachers in Czech Schools - A National Research

  • Popis výsledku anglicky

    The research focused on the prevalence of cyberbullying of teachers, the impact of cyberbullying on teachers, strategies of coping with cyberbullying and methods of solving the incidents. The research involved a total of 5,136 primary and secondary school teachers from all regions of the Czech Republic. The research has shown that a fifth of respondents (21.73%) has experienced a cyber attack on their person, however cyberbullying during the last 12 months lasting over 1 week was confirmed only by 3.52% of the total number of respondents. Most often the cyberattacks were committed by students (34.92% of attacks).

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    20

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    O2 Czech Republic

  • Verze