Aktuální přístupy k inovativnímu pojetí vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73577690" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73577690 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2016/02/07.pdf" target="_blank" >http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2016/02/07.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.016" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.016</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální přístupy k inovativnímu pojetí vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná stať se zabývá identifikováním nejvhodnějších nástrojů inovativního pojetí vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci u cílové skupiny žáků/studentů ve věku 14 - 20 let. Empirické šetření se zaměřuje na získání kritérií pro vysokou míru akceptace a maximální účinnosti a efektivnosti nástrojů vzdělávání v dané oblasti. V předkládané stati je prezentována část výzkumu u vzorku vybrané cílové skupiny učitelů působících na základních středních školách. Zkoumanými oblastmi jsou celková percepce bezpečnosti a ochrany zdraví, úroveň a míra potřeby znalostí a informací o bezpečnosti a ochraně zdraví, současné zdroje informací a poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví a akceptovatelná a žádoucí forma přenosu informací.
Název v anglickém jazyce
Current access to innovative approaches education in occupational safety and health
Popis výsledku anglicky
The present paper deals with identifying the most appropriate instruments innovative concept of education in the field of occupational safety and health among the target groups of pupils / students aged 14-20 years. Empirical investigation focuses on obtaining criteria for a high level of acceptance and maximum efficiency and effectiveness of education tools in the field. In the present paper is presented a part of research on a sample of selected target groups of teachers at primary and secondary schools. The surveyed areas are overall perception of health and safety, the level and degree necessary knowledge and information on health and safety, current sources of information and guidance on health and safety and acceptable and desirable form of information transfer.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
93-104
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—