Soudobé přístupy ke vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73587844" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73587844 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Soudobé přístupy ke vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná stať se zabývá identifikováním hodných nástrojů inovujících vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci u cílové skupiny studentů vysoké školy netechnického charakteru. Empirické šetření se zaměřuje na získání kritérií pro vysokou míru akceptace a maximální účinnosti i efektivnost nástrojů vzdělávání, které se v dané oblasti budou používat. V předkládané stati je prezentována část výzkumu u vzorku vybrané cílové skupiny. Zkoumanými oblastmi jsou celková percepce bezpečnosti a ochrany zdraví, úroveň a míra potřeby znalostí a informací o bezpečnosti a ochraně zdraví, včetně zdrojů informací a poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví a akceptovatelná a žádoucí forma přenosu informací z této oblasti.
Název v anglickém jazyce
Contemporary approaches to education in the field of safety and health at work
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the identification of good tools for innovating education in occupational safety and health at the target group of non-technical college students. Empirical research focuses on obtaining criteria for a high level of acceptance and maximum effectiveness and efficiency of the training tools that will be used in the field. The present article presents a part of the research of the sample of the selected target group. The areas studied include the overall perception of health and safety, the level and level of the need for knowledge and information on health and safety, including information sources and lessons on health and safety, and an acceptable and desirable form of information transfer in this area.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SEKEL2018
ISBN
978-80-553-2740-2
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
29-35
Název nakladatele
Technická univerzita (Košice)
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Košice, Slovakia
Datum konání akce
10. 9. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—