Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy ke vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73625821" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73625821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ku.sk/fakulty-katolickej-univerzity/pedagogicka-fakulta/katedry/katedra-specialnej-pedagogiky/publikacie/praca-v-zivote-cloveka-vo-vychove-vzdelavani-a-v-terapii-i.html" target="_blank" >https://www.ku.sk/fakulty-katolickej-univerzity/pedagogicka-fakulta/katedry/katedra-specialnej-pedagogiky/publikacie/praca-v-zivote-cloveka-vo-vychove-vzdelavani-a-v-terapii-i.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy ke vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Otázka přístupu ke vzdělávání, k vedení výuky je mnoholičná, obsahující mnoho proměnných jak v čase, tak v prostoru. Identifikování vhodných nástrojů inovujících vzdělávání v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci je tedy nikdy nekončící proces. V příspěvku je prezentováno empirické šetření, které se zaměřovalo na získání kritérií pro vysokou míru akceptace a maximální účinnosti i efektivnosti nástrojů vzdělávání, které by se v dané oblasti dalo používat. Zkoumanými oblastmi jsou celková percepce bezpečnosti a ochrany zdraví, úroveň a míra potřeby znalostí a informací o bezpečnosti a ochraně zdraví, včetně zdrojů informací a poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví a akceptovatelná a žádoucí forma přenosu těchto informací formou didaktické transformace do vzdělávacího procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to Health and Safety Education

  • Popis výsledku anglicky

    The question of the approach to education, to the conduct of teaching, is multifaceted, containing many variables in both time and space. Identifying appropriate tools to innovate occupational health and safety education is therefore a never-ending process. This paper presents an empirical investigation that aimed to obtain criteria for a high level of acceptance of and maximum efficiency and effectiveness of training tools that could be used in the field. The areas investigated are the overall perception of health and safety, the level and degree of need for health and safety knowledge and information, including sources of health and safety information and instruction, and the acceptable and desirable form of transferring this information through didactic transformation into the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Práca v živote človeka: vo výchove, vzdelávaní a v terapii I.

  • ISBN

    978-80-561-1113-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    48-62

  • Název nakladatele

    VERBUM – vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok

  • Datum konání akce

    19. 9. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku