Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578778" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578778 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku se zabýváme projektem Pedagogické fakulty UP v Olomouci, který byl realizovaný v roce 2015. Projekt nese název Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole. Řešitelský tým, který sestával z osmi členů (Helena Grecmanová, Jitka Skopalová, Zdenka Nováková, Dagmar Pitnerová, Tereza Raszková, Kateřina Peřinová, Pavlína Ježková a Lucie Blaštíková) se zabývat třemi důležitými oblasti, které ovlivňují a výrazně se podílí na prostředí základní školy. Mezi zmíněné oblasti patří klima školy, profese sociálního pedagoga a problematika rizikového chování v základní škole. Oblasti blíže popisuji v části zaměřené na teoretická východiska. V příspěvku dále uvádíme popis výzkumného šetření, které bylo realizováno v České republice, ale také na Slovensku a interpretaci výsledků. V projektu byla zvolena smíšená strategie výzkumu, a tak výsledky z kvalitativní části mají pouze deskriptivní charakter ve vztahu k základním školám, které byly zapojeny do výzkumného šetření.
Název v anglickém jazyce
Climate of a School and its Influence School Prevention Methodologist and Social Pedagogist at an Elementary School
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the project Pedagogical Faculty of Palacky University in Olomouc, which was implemented in 2015. The project is called School climate and its influence school prevention methodologist and social educator in elementary school. The research team, which consisted of eight members (Helena Grecmanová, Jitka Skopalová, Zdenka Novakova, Dagmar Pitnerová, Tereza Raszková, Catherine Peřinová, Pavlína Ježková and Lucie Blaštíková) deal with three important areas that affect and significantly contributes to the elementary school. Among the areas mentioned include school climate, profession and Risky behavior in elementary school. Areas further described in the part focused on theoretical basis. The paper further description of the research, which was realized in the Czech Republic but also in the Slovak Republic and the interpretation of results. The project was selected mixed strategy research, the results of the qualitative part have only a descriptive character in relation to primary schools that were involved in the research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PhD existence 2016 Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech
ISBN
978-80-244-4964-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
8. 2. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—