Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73578778" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73578778 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku se zabýváme projektem Pedagogické fakulty UP v Olomouci, který byl realizovaný v roce 2015. Projekt nese název Klima školy a jeho ovlivnění školním metodikem prevence a sociálním pedagogem v základní škole. Řešitelský tým, který sestával z osmi členů (Helena Grecmanová, Jitka Skopalová, Zdenka Nováková, Dagmar Pitnerová, Tereza Raszková, Kateřina Peřinová, Pavlína Ježková a Lucie Blaštíková) se zabývat třemi důležitými oblasti, které ovlivňují a výrazně se podílí na prostředí základní školy. Mezi zmíněné oblasti patří klima školy, profese sociálního pedagoga a problematika rizikového chování v základní škole. Oblasti blíže popisuji v části zaměřené na teoretická východiska. V příspěvku dále uvádíme popis výzkumného šetření, které bylo realizováno v České republice, ale také na Slovensku a interpretaci výsledků. V projektu byla zvolena smíšená strategie výzkumu, a tak výsledky z kvalitativní části mají pouze deskriptivní charakter ve vztahu k základním školám, které byly zapojeny do výzkumného šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    Climate of a School and its Influence School Prevention Methodologist and Social Pedagogist at an Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the project Pedagogical Faculty of Palacky University in Olomouc, which was implemented in 2015. The project is called School climate and its influence school prevention methodologist and social educator in elementary school. The research team, which consisted of eight members (Helena Grecmanová, Jitka Skopalová, Zdenka Novakova, Dagmar Pitnerová, Tereza Raszková, Catherine Peřinová, Pavlína Ježková and Lucie Blaštíková) deal with three important areas that affect and significantly contributes to the elementary school. Among the areas mentioned include school climate, profession and Risky behavior in elementary school. Areas further described in the part focused on theoretical basis. The paper further description of the research, which was realized in the Czech Republic but also in the Slovak Republic and the interpretation of results. The project was selected mixed strategy research, the results of the qualitative part have only a descriptive character in relation to primary schools that were involved in the research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PhD existence 2016 Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech

  • ISBN

    978-80-244-4964-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku