Výchovné paradoxy - pouze teoretický problém?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579465" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579465 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchovné paradoxy - pouze teoretický problém?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku výchovných paradoxů, a to konkrétně ve vztahu k výuce společenskovědních předmětů. V daném kontextu jsou nastíněny různé výchovné paradoxy a charakterizován jejich základní obsah.
Název v anglickém jazyce
Educational paradoxes - just a theoretical problem?
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on issues of an educational paradox, namely on the paradoxes of citizenship education. It presents various paradoxes and characterizes their basic contents.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Civilia. Revue pro oborovou didaktiku společenských věd
ISSN
1805-3963
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
53-58
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—