Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Educational Paradoxes as a Part of the Subject Didactics of Citizenship Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585538" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585538 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Educational Paradoxes as a Part of the Subject Didactics of Citizenship Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the decomposition of the educational paradoxes into the elementary parts, which are analysed from the perspective of two subjects: Citizenship Education and Social Sciences, on the basis of the current national researchers and international connotations. The aim of the article is to summarize the approaches to the research of educational paradoxes, both from general and Citizenship Education point of view, and open discussion on further development of pedagogical research in this field.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational Paradoxes as a Part of the Subject Didactics of Citizenship Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the decomposition of the educational paradoxes into the elementary parts, which are analysed from the perspective of two subjects: Citizenship Education and Social Sciences, on the basis of the current national researchers and international connotations. The aim of the article is to summarize the approaches to the research of educational paradoxes, both from general and Citizenship Education point of view, and open discussion on further development of pedagogical research in this field.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICLEL 2017 Proceeding Book

  • ISBN

    978-605-66495-2-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    299-303

  • Název nakladatele

    Sakarya University

  • Místo vydání

    Sakarya

  • Místo konání akce

    Porto, Portugal

  • Datum konání akce

    11. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku