Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelé výchovy k občanství v Olomouckém kraji a jejich vnímání vlivu výchovných paradoxů na proces výchovy k občanství: teoretická a metodologická východiska výzkumného šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139573" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139573 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelé výchovy k občanství v Olomouckém kraji a jejich vnímání vlivu výchovných paradoxů na proces výchovy k občanství: teoretická a metodologická východiska výzkumného šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem studie je popis reoretických a metodologických otázek, které si klademe ve vztahu k dopadům deskripčního designu výzkumu. V našem šetření mezi učiteli společenských věd v Olomouckém kraji jsme se zaměřili především na vliv procesu vzdělávacích paradoxů v oblasti společenských věd.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers of citizenship education in the Olomouc Region and their perception of the impact on the process of educational paradoxes citizenship education: theoretical and methodological basis of the research

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of our study is to describe the theoretical and methodological questions that we asked when designing research. In our research on teacher education for citizenship in the Olomouc region, we examined the perception of influence on the process ofeducational paradoxes of citizenship education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Civilia. Odborná revue pro didaktiku společenských věd

  • ISSN

    1805-3963

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    5-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus