Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvořivá dramatika jako možný prostředek individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73579995" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73579995 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvořivá dramatika jako možný prostředek individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Z pohledu aktuálního paradigmatu individualizace v předškolním vzdělávání je dítě chápáno jako osobnost se svými potřebami, zájmy a individuálním tempem ve svém rozvoji. Současné pojetí Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání umožňuje učitelům mateřských škol naplňovat a respektovat tento princip různými cestami. Jednou z nich může být i tvořivá dramatika. Příspěvek tedy seznamuje s dílčími výstupy výzkumného šetření, v rámci kterého jsme se zabývali využíváním tvořivé dramatiky v současném předškolním vzdělávání jako všestranného edukačního prostředku s akcentem na individualizaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative drama as a possible meaning of individualization in education of preschool children

  • Popis výsledku anglicky

    From the perspective of the current paradigm of individualization in preschool, is a child seen as a personality with their needs, interests and at their own tempo in self-development. Current concepts of the Framework educational program for preschool education allows for kindergarten teachers to fulfill and respect this principle in different ways. One of them may be a creative drama. The post shows the partial outputs of the research, within which we have dealt with the use of creative drama in the contemporary preschool education as a comprehensive educational resource with an emphasis on individualization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy a perspektivy předškolního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7561-024-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    6-14

  • Název nakladatele

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    6. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku