Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580219" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580219 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24451190" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24451190</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24451190" target="_blank" >10.5507/pdf.16.24451190</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
V této odborné monografii s názvem Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání, která je jedním z výstupů stejnojmenného výzkumného projektu řešeného v rámci studentské grantové soutěže, autorský tým složený z akademických pracovníků a studentů Ústavu speciálněpedagogických studií prezentuje původní výsledky vzešlé z komplexního výzkumu členěného do několika dílčích částí. Hlavním cílem výzkumu přitom byla identifikace některých klíčových aspektů, které ovlivňují postoje, názory i kompetence pedagogických pracovníků podílejících se na inkluzivním vzdělávání. Členové výzkumného týmu se v rámci realizace řešení projektu zaměřili na dílčí aspekty působení pracovníků v inkluzivním vzdělávání a výsledky svého bádání prezentují v jednotlivých kapitolách tohoto odborného textu.
Název v anglickém jazyce
Teaching Staff as a Key Factor in Inclusive Education
Popis výsledku anglicky
In this monograph entitled Teaching Staff as a Key Factor in Inclusive Education, which is one of the outcomes of a research project of the same title investigated as part of a student grant competition, the team of authors involving academics and students of the Institute of Special Education Studies present the results of a comprehensive research study subdivided into several parts. The main objective of the research study was to identify some of the key aspects that influence the attitudes, opinions and competences of the teaching staff involved in inclusive education. During the research, the members of the research team focused on particular aspects concerning the work of the teaching staff in inclusive education. The results are presented in the chapters of this scientific paper.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-5119-0
Počet stran knihy
197
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—