Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F16%3A73580219" target="_blank" >RIV/61989592:15410/16:73580219 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24451190" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24451190</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.16.24451190" target="_blank" >10.5507/pdf.16.24451190</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V této odborné monografii s názvem Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání, která je jedním z výstupů stejnojmenného výzkumného projektu řešeného v rámci studentské grantové soutěže, autorský tým složený z akademických pracovníků a studentů Ústavu speciálněpedagogických studií prezentuje původní výsledky vzešlé z komplexního výzkumu členěného do několika dílčích částí. Hlavním cílem výzkumu přitom byla identifikace některých klíčových aspektů, které ovlivňují postoje, názory i kompetence pedagogických pracovníků podílejících se na inkluzivním vzdělávání. Členové výzkumného týmu se v rámci realizace řešení projektu zaměřili na dílčí aspekty působení pracovníků v inkluzivním vzdělávání a výsledky svého bádání prezentují v jednotlivých kapitolách tohoto odborného textu.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Staff as a Key Factor in Inclusive Education

  • Popis výsledku anglicky

    In this monograph entitled Teaching Staff as a Key Factor in Inclusive Education, which is one of the outcomes of a research project of the same title investigated as part of a student grant competition, the team of authors involving academics and students of the Institute of Special Education Studies present the results of a comprehensive research study subdivided into several parts. The main objective of the research study was to identify some of the key aspects that influence the attitudes, opinions and competences of the teaching staff involved in inclusive education. During the research, the members of the research team focused on particular aspects concerning the work of the teaching staff in inclusive education. The results are presented in the chapters of this scientific paper.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5119-0

  • Počet stran knihy

    197

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy