Studenti pedagogické fakulty a jejich pohled na využití elektronických studijních materiálů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73577936" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73577936 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2017/01/02.pdf" target="_blank" >http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2017/01/02.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.024" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.024</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studenti pedagogické fakulty a jejich pohled na využití elektronických studijních materiálů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek předkládá výsledky komparativního výzkumu realizovaného na Pedagogické fakultě UP v Olomouci u studentů prvních ročníků. Výzkumné šetření se opakovaně zabývalo tím, jaké informační zdroje studenti během studia užívají, a to včetně jejich pohledu na elektronické studijní opory. Pomocí shlukové analýzy bylo zkoumáno, jaké typické skupiny studentů podle způsobu využití a přístupu k elektronickým studijním oporám i ke klasickým studijním materiálům se ve zkoumaném vzorku vyskytují. Celkově byly identifikovány tři skupiny studentů, které mají zcela rozdílné přístupy k využívání informačních zdrojů. Příspěvek vznikl v rámci řešení projektu IGA_PdF_2015_009.
Název v anglickém jazyce
Students of the Faculty of Education and their View on the Use of Electronic Study Materials
Popis výsledku anglicky
The article presents the results of a comparative research study performed at the Faculty of Education, Palacký University Olomouc, which involved first grade students. The research was aimed at various types of information resources the students use during their study including their opinion about electronic study materials. We used a cluster analysis to investigate typical groups of students in the research sample according to their use of and approach to electronic study materials. A total of three groups of students were identified that have completely different approaches to using information resources. The article was a part of an project IGA_PdF_2015_009.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
15-29
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—