Analýza vzdělávacích potřeb učitelů matematiky Olomouckého kraje v regionu střední Moravy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73584291" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73584291 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vzdělávacích potřeb učitelů matematiky Olomouckého kraje v regionu střední Moravy
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem bylo identifikovat vzdělávací potřeby učitelů matematiky Olomouckého kraje. Chápeme je jako odraz současné edukační reality zprostředkované pohledem učitelů, a tudíž jsou podkladem pro koncipování další vzdělávací nabídky, kterou katedra matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (PdF UP) realizuje. Výzkumný a autorský tým byl tvořen jejími členy a dalšími odborníky z oblasti didaktiky matematiky. Šetření bylo součástí pilotní fáze projektu s pracovním názvem „Zábavná matematika“, který je na katedře matematiky řešen ve spolupráci a s finanční podporou sdružení OK4INOVACE. Jeho cílem je změna podoby matematického vzdělávání především na základních školách, neboť se domníváme, že kromě populárně-vzdělávacích aktivit, kterých se členové katedry dlouhá léta účastní nebo je přímo organizují, je cestou k efektivní změně spolupráce s učiteli, kteří v praxi působí například pomocí sběru informací a podnětů pro inovace vzdělávacího procesu budoucích i současných učitelů.
Název v anglickém jazyce
Analysis of educational needs of teachers of mathematics in the Olomouc region in Central Moravia
Popis výsledku anglicky
The aim was to identify the educational needs of teachers of mathematics in the Olomouc Region. We understand them as a reflection of the current educational reality mediated by the view of the teachers and therefore they are the basis for the design of a further educational offer realized by the Department of Mathematics of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc (PdF UP). The research and creative team was made up of its members and other mathematics didactics experts. The survey was part of the pilot phase of the project, which is dealt with at the Department of Mathematics in cooperation with the financial support of OK4INOVACE. Its aim is to change the form of instruction of mathematics primarily in elementary schools, as we believe that in addition to the popular-educational activities that members of the department have been or are directly organizing for many years, it is a way to effectively change through cooperation with teachers, for example, collecting information and incentives for innovation in the educational process of both future and current teachers.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
3
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
OK4Inovace
Verze
—