Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychosocial Determinants of Inclusive Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73584754" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73584754 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2017/34/S13.061" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2017/34/S13.061</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2017/34/S13.061" target="_blank" >10.5593/sgemsocial2017/34/S13.061</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Psychosocial Determinants of Inclusive Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Visual impairment has a very important psychosocial dimension - it determines the development of an individual´s personality, his socialization process, social integration and inclusion into society, his psychological and social well- being too. In the contribution, we will attempt to outline the basic character of the psychosocial dimension of visual impairment, with an emphasis on the social specifics of a people with a visually impairment in the situation of inclusion in educatonal process in elementary school.

  • Název v anglickém jazyce

    Psychosocial Determinants of Inclusive Education

  • Popis výsledku anglicky

    Visual impairment has a very important psychosocial dimension - it determines the development of an individual´s personality, his socialization process, social integration and inclusion into society, his psychological and social well- being too. In the contribution, we will attempt to outline the basic character of the psychosocial dimension of visual impairment, with an emphasis on the social specifics of a people with a visually impairment in the situation of inclusion in educatonal process in elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SGEM2017 Conference Proceedings

  • ISBN

    978-619-7408-21-8

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    471-478

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena, Bulgaria

  • Datum konání akce

    24. 8. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku