Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT podpora badatelsky orientovaného přístupu ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585823" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585823 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Nocar.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~sbml/wp-content/uploads/Nocar.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ICT podpora badatelsky orientovaného přístupu ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době jeden z konstruktivistických přístupů ve výuce je označován jako badatelsky orientovaná výuka. V článku poukážeme na výsledky výzkumného šetření mezi učiteli matematiky 2. stupně ZŠ, jehož cílem bylo zjistit, jaké povědomí mají učitelé o badatelsky orientované výuce, zda znají tento přístup, zda jej využívají, realizují ve své výuce, jaké mají konkrétní zkušenosti, v jakých oblastech matematiky jej využívají, jakých nástrojů ICT k tomu využívají a jaké překážky jim brání k širšímu uplatnění těchto metod ve výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT Support of Inquiry-based Approach in Teaching Mathematics at Elementary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Currently, one of the constructivist approaches in teaching is known as inquiry-based teaching. In the article, we point out the results of the research among teachers of mathematics at elementary schools which aim was to find out what awareness of inquiry-based teaching teachers have, whether they know this approach, whether they use it, whether they implement it in their teaching, what particular experience have they, in which parts of mathematics have they use it, what ICT tools they use to do so and what barriers impede them more frequent application of these methods in their teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    2336-2081

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    66-86

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus