Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tajemná zahrada

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73586024" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73586024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tajemná zahrada

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola nabízí analýzu úlohy z oblasti výtvarné edukace. Jak je v daném oboru obvyklé, je tato úloha postavena na vlastních tvůrčích činnostech žáků a na jejich reflexi. Kazuistika přináší rozbor úlohy s názvem Tajemná zahrada, během níž žáci vytvářeli společné expresivní dílo nesoucí znaky běžné pracovní činnosti a zároveň umělecké akce na bázi akčního umění, resp. land artu, guerilla gardeningu a kolaborativního, site specific umění.

  • Název v anglickém jazyce

    Mysterious Garden

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter offers a deep analysis of the specific situation in art education. As is typical in this field of study, art education is based on pupils&apos; own creative activities and their reflection. The case study provides an analysis of an educational project titled Mysterious Garden, during which pupils created a collective expressive work. It carries signs of ordinary work, but it was also an artistic action based on action art or land art, guerilla gardening and collaborative site specific art. During the analysis was used the methodology called 3A procedure which each case study structured into the parts Annotation, Analysis, Alteration.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-210-8758-3

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    399-414

  • Počet stran knihy

    462

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly