Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individualizace k přístupu ke vzdělávání studentů s aspergerovým syndromem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73586428" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73586428 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Individualizace k přístupu ke vzdělávání studentů s aspergerovým syndromem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním tématem příspěvku je propojení inkluzivního vzdělávání a speciálních vzdělávacích potřeb studentů s Aspergerovým syndromem na středních školách v pojetí platné školské legislativy. Hlavním tématem příspěvku je náhled do možností podpory studentů s Aspergerovým syndromem z pohledu školského poradenského zařízení v rámci přizpůsobení podmínek konání maturitní zkoušky. Podstatná část příspěvku je tvořena případovými studiemi dospívajících mužů s Aspergerovým syndromem, obsahující informace týkající se jednak diagnostické dyády poruch autistického spektra, jednak deficitů z oblasti školních znalostí a vědomostí.

  • Název v anglickém jazyce

    Individualization of the Approach to Students with Asperger Syndrome

  • Popis výsledku anglicky

    The main theme of the paper is the connection between inclusive education and the special needs of high school students with Asperger syndrome in relation to the education legislation. The central part of the paper presents an overview of possible support provided to the students with Asperger syndrome from the viewpoint of the educational support center specifically in the area of modifying the graduation exam conditions. A substantial part of the paper comprises several case studies of young men with Asperger syndrome including information regarding the diagnostic dyad of the autism spectrum disorder as well as the deficiencies in the area of knowledge and learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nekonečno v psychologií

  • ISBN

    978-80-244-5339-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    79-86

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    31. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku