Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rodina pohledem dětí se sluchovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73586520" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73586520 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rodina pohledem dětí se sluchovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší poznatky o deskripci vnímání funkčnosti rodiny žáky se sluchovým postižením. Vzorce z primární rodiny jsou přenášeny do nově založených rodin, a pokud naše primární rodina nenaplňuje některou z funkcí, je velmi pravděpodobné, že se situace bude opakovat v nově založené rodině. Pilotáže se účastnilo 19 žáků se sluchovým postižením z 2. stupně základní školy speciální. K šetření byla použita metoda dotazníku, který obsahoval položky hodnocené Likertovou škálou. Pro účely příspěvku jsou komparovány položky věku, stupně sluchového postižení a místa pobytu.

  • Název v anglickém jazyce

    Opinion on Families of Children with Hearing Impairment

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the findings on the description of the perception of family functionality pupils with hearing impairment. Formula of primary families is transferred to newly established families, and if our primary family does not fulfil some of the functions, it is highly probable that the situation will repeat in the newly founded family. Pilotage was attended by 19 hearing impaired pupils from second grade of special elementary school. We used a questionnaire that included items evaluated by Likert scale. For the purpose of the contribution is compared item by age, degree of hearing impairment and place of residence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII

  • ISBN

    978-80-244-5278-4

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    358-365

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku