Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tradiční a netradiční témata RVP pro oblast informační a komunikační technologie a jejich reflexe ze strany žáků 9. tříd základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73587604" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73587604 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://jtie.upol.cz/magno/jti/2018/mn1.php" target="_blank" >https://jtie.upol.cz/magno/jti/2018/mn1.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.003" target="_blank" >10.5507/jtie.2018.003</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tradiční a netradiční témata RVP pro oblast informační a komunikační technologie a jejich reflexe ze strany žáků 9. tříd základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jak vypadá konkrétní vzdělávací obsah informatických předmětů na 1. a 2. stupni českých základních škol? Která informatická témata jsou ve skutečnosti vyučována? Objevují se ve výuce i témata, která nejsou v rámci platných kurikulárních dokumentů zakotvena či příliš akcentována? Na tyto otázky se pokusíme odpovědět v rámci předložené stati, ve které jsou uvedeny některé dílčí výstupy realizovaného výzkumného šetření, které bylo primárně zaměřeno na problematiku akceptace výukového obsahu informatických předmětů, vyučovaných na základních školách v České republice, a jehož cílovou skupinou tvořili žáci 9. tříd.

  • Název v anglickém jazyce

    Traditional Topics for the Framework Educational Programme Focused on ICT Area, and the Perception of these Topics by the Primary School Ninth Grade Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    What does the specific educational content of IT subjects at lower and upper primary schools look like? What computer related topics are actually taught? Are there any topics which are not embedded or accentuated in the current curriculum documents? We shall try to answer these questions in the submitted paper, which presents partial outputs of the conducted research, primarily focused on the issue of the acceptance of the educational content of IT subjects taught at primary schools in the Czech Republic, with special attention to the 9th grade pupils.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    43-62

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus