Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Počítačové hry v kontextu volnočasových aktivit žáků 3. ročníků středních škol v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73588668" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73588668 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=20395" target="_blank" >http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=20395</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Počítačové hry v kontextu volnočasových aktivit žáků 3. ročníků středních škol v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Počítačové hry jsou v současnosti nedílnou součástí volnočasových aktivit především dětí, mládeže, a dospívajících, ale také se najde nemalý počet příznivců počítačových her mezi dospělými. Prezentovaný článek popisuje dílčí výsledky výzkumného šetření, které proběhlo ve dvou etapách na středních školách v Olomouckém, Pardubickém, Moravskoslezském, Zlínském a Jihomoravském kraji v České republice. Kvantitativní výzkumné šetření probíhalo formou dotazníku v letech 2016 a 2018. V první etapě se účastnilo 1393 žáků z 22 různých středních škol. Z toho bylo 10 gymnázií. Druhá etapa výzkumu probíhala pouze za účasti gymnázií, které byly totožné jako v první etapě a počet respondentů činil 529 žáků. Cílem bylo zjistit, jakou roli hrají počítačové hry ve volnočasových aktivitách žáků 3. ročníků středních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer games in the context of leisure activities among secondary school students in grade 3 in the Czech republic.

  • Popis výsledku anglicky

    At present, computer games are an integral part of leisure activities, especially among children, youth and adolescents, but there is also a considerable number of adults who are fond of computer games. The present paper describes the interim results of a research study conducted in two stages in secondary schools in the Olomouc, Pardubice, Moravian-Silesian, Zlín and South Moravian Region in the Czech Republic. The quantitative research study used a questionnaire and was conducted in 2016 and 2018. In the first stage the research involved 1,393 students from 22 secondary schools. Of the total number of schools, 10 were grammar schools. The second stage of the research included only the grammar schools that had participated in the first stage. The number of respondents was 529. The objective was to identify the role of computer games in the context of leisure activities among students in grade 3 of secondary schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    22-25

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus