Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Utváření hodnot v průběhu edukačního procesu ukrajinskými a českými učiteli

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73589389" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73589389 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Utváření hodnot v průběhu edukačního procesu ukrajinskými a českými učiteli

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je objasnit téma hodnot v prostředí ukrajinské a české školy. Cílem výzkumu je komparovat naplňování zvolených funkcí školy v ukrajinském a českém vzdělávacím systému a zjistit, jaké hodnoty ukrajinští a čeští učitelé v průběhu vzdělávání u svých žáků formují. Pro výzkumné šetření byl použit kvalitativní design a jako metoda byl zvolen polo-strukturovaný rozhovor s respondenty. Výsledkem výzkumného šetření jsou zjištění o hodnotách utvářených učiteli obou vzdělávacích systémů v rámci čtyř srovnávaných funkcí školy. Příspěvek je součástí širší, zkoumané problematiky, v níž se věnujeme hodnotě vzdělání u ukrajinských žáků v české škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Formation of Values in the Educational Process by the Ukrainian and Czech Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to clarify the topic of values in the environment of the Ukrainian and Czech schools. The aim of the research is to compare the fulfillment of chosen functions of school in the Ukrainian and Czech educational system and to find out what values Ukrainian and Czech teachers form at their pupils during education. A qualitative design was used for the research, and a semi-structured interview with respondents was chosen as a method. The result of research is the finding what values are handed over from teachers of both educational systems within the four compared functions of the school. The paper is a part of wider, researched issue in which we focus on the value of education among Ukrainian pupils in the Czech school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mládež a hodnoty 2018: Výchova k hodnotám v kontextu pluralitní a multikulturní společnosti

  • ISBN

    978-80-244-5408-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    135-149

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku