Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitalizace a digitální technologie ve školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73589618" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73589618 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2018/02/08.pdf" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2018/02/08.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2018.015" target="_blank" >10.5507/tvv.2018.015</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Digitalizace a digitální technologie ve školství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Technologie jsou v čím dál větší míře dnes svázány s digitalizací jako logického stupně technologického rozvoje společnosti. Digitální technologie mění ekonomiku i život společnosti. Tyto změny se nevyhnutelně dotýkají fungování společnosti i života všech jednotlivců. Tento vývoj znamená nové příležitosti a s nimi rozvoj inovativních služeb, jež mají dopad na kvalitu života. Je nezbytné, aby vzdělávací systém reagoval na měnící se společnost ovlivněnou digitálním způsobem komunikace a práce. Digitálnímu světu se tudíž musí přizpůsobit způsob vzdělávání dětí, žáků, studentů i pedagogů. Příspěvek se tak zabývá otázkou digitální gramotnosti v podmínkách českého školství. Shrnuje základní strategie, které podmiňují jeho rozvoj a tyto doplňuje o pohled na realitu ve školství vlastním výzkumným šetřením.

  • Název v anglickém jazyce

    Digitalization and Digital Technology in Education

  • Popis výsledku anglicky

    Technology is increasingly associated with digitisation today as logical instance technological development. Digital technology changing economy and society. These changes will inevitably affect the functioning of the society and life of all individuals. This means new opportunities and development of innovative services that have an impact on the quality of life. It is essential that the education system to respond to changing company affected by digital means of communication and work. Digital world must therefore be adapted to the education of children, pupils, students and teachers. On the issue of digital literacy in English education. The basic strategy, which makes its development and added to look at reality in education own research investigation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    68-77

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus