Digitalizace a digitální technologie ve školství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73589618" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73589618 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2018/02/08.pdf" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2018/02/08.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2018.015" target="_blank" >10.5507/tvv.2018.015</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitalizace a digitální technologie ve školství
Popis výsledku v původním jazyce
Technologie jsou v čím dál větší míře dnes svázány s digitalizací jako logického stupně technologického rozvoje společnosti. Digitální technologie mění ekonomiku i život společnosti. Tyto změny se nevyhnutelně dotýkají fungování společnosti i života všech jednotlivců. Tento vývoj znamená nové příležitosti a s nimi rozvoj inovativních služeb, jež mají dopad na kvalitu života. Je nezbytné, aby vzdělávací systém reagoval na měnící se společnost ovlivněnou digitálním způsobem komunikace a práce. Digitálnímu světu se tudíž musí přizpůsobit způsob vzdělávání dětí, žáků, studentů i pedagogů. Příspěvek se tak zabývá otázkou digitální gramotnosti v podmínkách českého školství. Shrnuje základní strategie, které podmiňují jeho rozvoj a tyto doplňuje o pohled na realitu ve školství vlastním výzkumným šetřením.
Název v anglickém jazyce
Digitalization and Digital Technology in Education
Popis výsledku anglicky
Technology is increasingly associated with digitisation today as logical instance technological development. Digital technology changing economy and society. These changes will inevitably affect the functioning of the society and life of all individuals. This means new opportunities and development of innovative services that have an impact on the quality of life. It is essential that the education system to respond to changing company affected by digital means of communication and work. Digital world must therefore be adapted to the education of children, pupils, students and teachers. On the issue of digital literacy in English education. The basic strategy, which makes its development and added to look at reality in education own research investigation.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
68-77
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—