Dynamics of Intermodal Partial Functions and Body Scheme Orientation in Children and Pupils of 5-8 Years
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73590182" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73590182 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www" target="_blank" >http://www</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.17759/cpse.2018070404" target="_blank" >10.17759/cpse.2018070404</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Dynamics of Intermodal Partial Functions and Body Scheme Orientation in Children and Pupils of 5-8 Years
Popis výsledku v původním jazyce
The article gives insight into the procedural aspect and the theoretical framework of investigation of the factors influencing the edukability and school (not) success of children of the research project of the Pedagogical Faculty of the Palacký University in Olomouc. It focuses on the structure and dynamics of the function of orientation in the body diagram and of the partial functions of intermodal nature in children in the last year of kindergarten and the first two years of school attendance.
Název v anglickém jazyce
Dynamics of Intermodal Partial Functions and Body Scheme Orientation in Children and Pupils of 5-8 Years
Popis výsledku anglicky
The article gives insight into the procedural aspect and the theoretical framework of investigation of the factors influencing the edukability and school (not) success of children of the research project of the Pedagogical Faculty of the Palacký University in Olomouc. It focuses on the structure and dynamics of the function of orientation in the body diagram and of the partial functions of intermodal nature in children in the last year of kindergarten and the first two years of school attendance.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CLINICAL PSYCHOLOGY AND SPECIAL EDUCATION
ISSN
2304-0394
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
RU - Ruská federace
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
61-75
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—