Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamics of Intermodal Partial Functions and Body Scheme Orientation in Children and Pupils of 5-8 Years

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73590182" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73590182 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www" target="_blank" >http://www</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.17759/cpse.2018070404" target="_blank" >10.17759/cpse.2018070404</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dynamics of Intermodal Partial Functions and Body Scheme Orientation in Children and Pupils of 5-8 Years

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article gives insight into the procedural aspect and the theoretical framework of investigation of the factors influencing the edukability and school (not) success of children of the research project of the Pedagogical Faculty of the Palacký University in Olomouc. It focuses on the structure and dynamics of the function of orientation in the body diagram and of the partial functions of intermodal nature in children in the last year of kindergarten and the first two years of school attendance.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamics of Intermodal Partial Functions and Body Scheme Orientation in Children and Pupils of 5-8 Years

  • Popis výsledku anglicky

    The article gives insight into the procedural aspect and the theoretical framework of investigation of the factors influencing the edukability and school (not) success of children of the research project of the Pedagogical Faculty of the Palacký University in Olomouc. It focuses on the structure and dynamics of the function of orientation in the body diagram and of the partial functions of intermodal nature in children in the last year of kindergarten and the first two years of school attendance.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CLINICAL PSYCHOLOGY AND SPECIAL EDUCATION

  • ISSN

    2304-0394

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    61-75

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus