Evaluating the Research of Auditory-Verbal Therapy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73591055" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73591055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.grantjournal.com/index.php?option=com_content&view=article&id=34&Itemid=30&lang=cs" target="_blank" >http://www.grantjournal.com/index.php?option=com_content&view=article&id=34&Itemid=30&lang=cs</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evaluating the Research of Auditory-Verbal Therapy
Popis výsledku v původním jazyce
When parents are informed about their child´s hearing loss, they often must make a relatively quick decision as to communication options. Speech and language therapists or practitioners can provide information to support their decision about technology (cochlear implantation) and auditory-verbal practice. For this reason, the practitioners should know how it differs from other communication options and the existing evidence related to auditory-verbal practice. This article reviews that evidence and how it influences a broad understanding of auditory-verbal practice.
Název v anglickém jazyce
Evaluating the Research of Auditory-Verbal Therapy
Popis výsledku anglicky
When parents are informed about their child´s hearing loss, they often must make a relatively quick decision as to communication options. Speech and language therapists or practitioners can provide information to support their decision about technology (cochlear implantation) and auditory-verbal practice. For this reason, the practitioners should know how it differs from other communication options and the existing evidence related to auditory-verbal practice. This article reviews that evidence and how it influences a broad understanding of auditory-verbal practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Grant journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
16-18
Kód UT WoS článku
000448704004128
EID výsledku v databázi Scopus
—