Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení hrubé motoriky u dětí předškolního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73592136" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73592136 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://files.pedagogikadsp.cz/200000114-2719328133/Sbornik%20online.pdf" target="_blank" >http://files.pedagogikadsp.cz/200000114-2719328133/Sbornik%20online.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení hrubé motoriky u dětí předškolního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pilotní studie se zabývá testováním, hodnocením a následným ověřováním možnosti využití testu hrubě motorického vývoje Test of Gross Motor Development-2 (Ulrich, 2000) u českých dětí předškolního věku. Hodnocení hrubé motoriky je široce používaný způsob stanovení míry a úrovně růstu a rozvoje v raném dětství. Cílem příspěvku bylo předložit teoretická východiska k řešení problematiky významu motoriky dítěte. Výzkumný vzorek tvořilo 52 5letých dětí. Jako výzkumná metoda byl zvolen TGMD-2, který hodnotí úroveň hrubé motoriky pomocí dvou subtestů: lokomočních a manipulačních dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of Gross Motor Skills among Preschool Children

  • Popis výsledku anglicky

    Pilot study is focusing on testing, assessment and subsequent verification of possible using test of gross motor development TGMD-2 (Ulrich, 2000) amongst Czech preschool children. Assessment of gross motor skills is a widely used method of determining the scale and level of growth and development in early childhood. The aim of this paper was to present a theoretical basis for solving issues of the importance of motor skills. The research sample consisted of 52 5-years old children. As a research method was chosen TGMD-2, which assess the level of gross motor skills with two sub-tests of: loco-motors and object control skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII

  • ISBN

    978-80-244-5278-4

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    8-16

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku