Pohled učitelek mateřských škol ve městě Olomouci na zařazení dvouletých dětí do mateřských škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73606069" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73606069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2019-2.pdf" target="_blank" >http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2019-2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pohled učitelek mateřských škol ve městě Olomouci na zařazení dvouletých dětí do mateřských škol
Popis výsledku v původním jazyce
cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak vnímají vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách učitelky. V první části článku shrnujeme teoretické poznatky a zabýváme se těmito tématy: předškolní vzdělávání a mateřská škola, charakteristika dvouletého dítěte, péče o dvouleté děti ve vybraných evropských zemích a České republice, názory odborníků k zařazení dvouletých dětí do mateřské školy. Ve druhé části článku popisujeme samotné výzkumné šetření. Jako výzkumný nástroj byl zvolen dotazník, který byl šířen mezi učitelky mateřských škol ve městě Olomouc.
Název v anglickém jazyce
The view of kindergarten teachers in the city of Olomouc on the inclusion of two-year-old children in kindergartens
Popis výsledku anglicky
The aim of the scientific article is to determine opinions preschools teachers to incuduction two years old children to kindergarten. The first part of the article summarizes theoretical knowledge and deals with following themes: preschool education and kindergarten, specification two years old child, contemporary institucional care of two years children in the selected states of the Europe and in the Czech republic and expert´s opinions on placing two years old children to kindergaten. The second part describes research investigation. As the research tool was chosen questionnaire which was diffused to teachers in kindergarten in the town Olomouc
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
ISSN
1805-7152
e-ISSN
—
Svazek periodika
2019
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
33
Strana od-do
51-83
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—