Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How Future Teachers Support the Development of Reading Literacy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73604433" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73604433 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333184319" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333184319</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How Future Teachers Support the Development of Reading Literacy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the course of their study, elementary education students become familiar with various strategies supporting reading literacy development. They should apply these strategies in their reading books to demonstrate how the texts and their use can affect the reading literacy level of individual pupils. This paper provides an analysis of the most widely used authors and books, and it highlights the application of strategies that develop reading literacy.

  • Název v anglickém jazyce

    How Future Teachers Support the Development of Reading Literacy

  • Popis výsledku anglicky

    In the course of their study, elementary education students become familiar with various strategies supporting reading literacy development. They should apply these strategies in their reading books to demonstrate how the texts and their use can affect the reading literacy level of individual pupils. This paper provides an analysis of the most widely used authors and books, and it highlights the application of strategies that develop reading literacy.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče