Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00031471" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00031471 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V mezinárodních výzkumech čtenářské gramotnosti dosáhli čeští žáci pouze průměrných výsledků. Existuje celá řada faktorů, které se podílejí na utváření gramotnosti. Jedním z těchto faktorů jsou čtenářské strategie a jejich využívání.

  • Název v anglickém jazyce

    Using reading strategies as a factor of reading literacy development

  • Popis výsledku anglicky

    Czech pupils achieved only average scores in international researches on reading literacy. There are a number of factors influencing the development of literacy. One of the factors are reading strategies and their use.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů

  • ISBN

    80-7220-201-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta Univerzity Palackého

  • Datum konání akce

    8. 12. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku