Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00031471" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00031471 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Popis výsledku v původním jazyce
V mezinárodních výzkumech čtenářské gramotnosti dosáhli čeští žáci pouze průměrných výsledků. Existuje celá řada faktorů, které se podílejí na utváření gramotnosti. Jedním z těchto faktorů jsou čtenářské strategie a jejich využívání.
Název v anglickém jazyce
Using reading strategies as a factor of reading literacy development
Popis výsledku anglicky
Czech pupils achieved only average scores in international researches on reading literacy. There are a number of factors influencing the development of literacy. One of the factors are reading strategies and their use.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů
ISBN
80-7220-201-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého
Datum konání akce
8. 12. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—