Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chess piece tour problems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73604897" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73604897 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://emejournal.upol.cz/Issues/Vol2No2/Vol2No2_Pastor2.pdf" target="_blank" >http://emejournal.upol.cz/Issues/Vol2No2/Vol2No2_Pastor2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Chess piece tour problems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Chess and other board games can significantly increase the level of mathematical literacy of pupils aged 6 to 11. Pupils can play chess, solve chess diagrams or deal with mathematical chess problems as for example independence problems or dominance problems. In our paper, we will focus on chess piece tour problems. We will reduce the classic chessboard 8×8 to a smaller 5×5, 6×6 and 7×7 chessboard, respectively, to make chess piece tour problems more accessible to pupils aged 6 to 11.

  • Název v anglickém jazyce

    Chess piece tour problems

  • Popis výsledku anglicky

    Chess and other board games can significantly increase the level of mathematical literacy of pupils aged 6 to 11. Pupils can play chess, solve chess diagrams or deal with mathematical chess problems as for example independence problems or dominance problems. In our paper, we will focus on chess piece tour problems. We will reduce the classic chessboard 8×8 to a smaller 5×5, 6×6 and 7×7 chessboard, respectively, to make chess piece tour problems more accessible to pupils aged 6 to 11.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ELEMENTARY MATHEMATICS EDUCATION JOURNAL

  • ISSN

    2694-8133

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    38-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus