Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Innovative Changes in the Curriculum of Information and Communication Technologies in the Czech Republic from the Perspective of Primary School Teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605313" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605313 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333185199" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333185199</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Innovative Changes in the Curriculum of Information and Communication Technologies in the Czech Republic from the Perspective of Primary School Teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article focuses on issues related to the innovation of the curriculum of informatics and digital technologies in the Czech Republic. Within the research survey, special attention is paid to the opinions of secondary school teachers. It is found out how they view the ongoing curricular changes, which are characterized by strengthening the curriculum focused on algorithmization and programming.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovative Changes in the Curriculum of Information and Communication Technologies in the Czech Republic from the Perspective of Primary School Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on issues related to the innovation of the curriculum of informatics and digital technologies in the Czech Republic. Within the research survey, special attention is paid to the opinions of secondary school teachers. It is found out how they view the ongoing curricular changes, which are characterized by strengthening the curriculum focused on algorithmization and programming.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICETA 2020 Proceedings

  • ISBN

    978-0-7381-2366-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    46-51

  • Název nakladatele

    Technická univerzita (Košice)

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    12. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku