Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Užitečné e-zdroje pro výuku matematiky očima studentů učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605479" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202002-0007_uzitecne_e-zdroje_pro_vyuku_matematiky_ocima_studentu_ucitelstvi.php" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202002-0007_uzitecne_e-zdroje_pro_vyuku_matematiky_ocima_studentu_ucitelstvi.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2020.018" target="_blank" >10.5507/tvv.2020.018</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Užitečné e-zdroje pro výuku matematiky očima studentů učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současná situace vzhledem k pandemii Covid-19 ukázala, že je třeba, aby se studenti učitelství orientovali v současných dostupných elektronických zdrojích, které jim usnadní vlastní studium a současně mají požadovaný didaktický potenciál pro využití ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ. Také v souvislosti s požadavkem na zvyšování digitální gramotnosti žáků v rámci revizí kurikulární dokumentů je žádoucí, aby byl u studentů budován pozitivní vztah k digitálním technologiím. Článek tedy teoreticky vychází z principů otevřeného vzdělávání (Open Education - OE) podporující volné šíření vědomostí, informací a vědeckých poznatků, které díky internetu rychle, bezplatně a bez hranic mohou využívat učitelé při své výuce. V článku jsou reflektovány vzdělávací objekty pro výuku matematiky očima budoucích učitelů, které zahrnují digitální obsah, přičemž forma obsahu může být textová, multimediální, dále může obsahovat programové nástroje anebo samotné výukové aplikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Useful e-resources for teaching mathematics from the students´ view

  • Popis výsledku anglicky

    The current situation due to the COVID-19 pandemic has shown the need for teaching students to be familiar with the currently available electronic resources that will facilitate their self-study and at the same time have the required didactic potential for the use of distance learning. Also in connection with the requirement to increase the digital literacy of students in revisions of curricular documents, students should build a positive relationship with digital technologies. The paper is based on the principles of Open Education (OE) supporting the free dissemination of knowledge which, thanks to the internet, can be used quickly, free of charge, and without borders by teachers all over the world. The paper reflects educational objects for learning mathematics through the eyes of future teachers, which include digital content, while the form of content can be textual, multimedia, it can also contain software tools or teaching applications themselves.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    55-61

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus