Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactic Elaboration of the Learning Content in a Music Education Class in the Context of the Paradoxes of Education in Practice: Teacher’s Self-Reflection

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605650" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605650 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333185536" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333185536</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Didactic Elaboration of the Learning Content in a Music Education Class in the Context of the Paradoxes of Education in Practice: Teacher’s Self-Reflection

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the issue of didactic elaboration of the learning content in a music education class. Didactic elaboration of the learning content in a music education class is described and analysed by means of self-reflection. The music education class focused on a specific part of the learning content. The author reflected on her own lesson planning and elaborated the acquired knowledge in the context of the paradoxes of education.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic Elaboration of the Learning Content in a Music Education Class in the Context of the Paradoxes of Education in Practice: Teacher’s Self-Reflection

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the issue of didactic elaboration of the learning content in a music education class. Didactic elaboration of the learning content in a music education class is described and analysed by means of self-reflection. The music education class focused on a specific part of the learning content. The author reflected on her own lesson planning and elaborated the acquired knowledge in the context of the paradoxes of education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of IAC in Vienna 2020

  • ISBN

    978-80-88203-20-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    23-28

  • Název nakladatele

    Czech Institute of Academic Education z.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Vienna

  • Datum konání akce

    11. 12. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku