Softwarové prostředky na podporu on-line vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606007" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606007 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf" target="_blank" >http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Softwarové prostředky na podporu on-line vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá používáním digitální techniky, on-line technologií a in-teraktivního edukačního softwaru na distanční vzdělávání na základních a středních školách. Předpokladem efektivního využívání digitálních technolo-gií na školách předpokládá, že učitelé mají přístup k potřebným technickým zařízením a technologiím a mají dostatečnou digitální gramotnost a kompe-tence na jejich využívání. Totéž se předpokládá na straně edukanta, co se týče jeho technického a technologického vybavení a také jeho uživatelských schopností a dovedností v používání digitálních technologií. Článek referuje i o tom, jak zvládli učitelé v ČR a SR distanční vzdělávání během pandemie corona-viru COVID-19.
Název v anglickém jazyce
Software Resources to Support On-Line Education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the use of digital technology, online technology and in-teractive educational software for distance education in primary and second-ary schools. A prerequisite for the effective use of digital technologies in schools presupposes that teachers have access to the necessary technical equipment and technologies and have sufficient digital literacy and compe-tence to use them. The same is assumed on the part of the educator in terms of his technical and technological equipment as well as his user competencies and skills in the use of digital technologies. The article also reports on how teachers in the Czech Republic and the Slovak Republic managed distance learning during the corona-virus pandemic COVID-19.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Methods and Technologies in Education, Research and Practice
ISBN
978-963-489-244-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
98-109
Název nakladatele
Eӧtvӧs Loránd University in Budapest
Místo vydání
Budapest
Místo konání akce
Budapest
Datum konání akce
25. 6. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—