Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Softwarové prostředky na podporu on-line vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606007" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf" target="_blank" >http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Softwarové prostředky na podporu on-line vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá používáním digitální techniky, on-line technologií a in-teraktivního edukačního softwaru na distanční vzdělávání na základních a středních školách. Předpokladem efektivního využívání digitálních technolo-gií na školách předpokládá, že učitelé mají přístup k potřebným technickým zařízením a technologiím a mají dostatečnou digitální gramotnost a kompe-tence na jejich využívání. Totéž se předpokládá na straně edukanta, co se týče jeho technického a technologického vybavení a také jeho uživatelských schopností a dovedností v používání digitálních technologií. Článek referuje i o tom, jak zvládli učitelé v ČR a SR distanční vzdělávání během pandemie corona-viru COVID-19.

  • Název v anglickém jazyce

    Software Resources to Support On-Line Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the use of digital technology, online technology and in-teractive educational software for distance education in primary and second-ary schools. A prerequisite for the effective use of digital technologies in schools presupposes that teachers have access to the necessary technical equipment and technologies and have sufficient digital literacy and compe-tence to use them. The same is assumed on the part of the educator in terms of his technical and technological equipment as well as his user competencies and skills in the use of digital technologies. The article also reports on how teachers in the Czech Republic and the Slovak Republic managed distance learning during the corona-virus pandemic COVID-19.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Methods and Technologies in Education, Research and Practice

  • ISBN

    978-963-489-244-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    98-109

  • Název nakladatele

    Eӧtvӧs Loránd University in Budapest

  • Místo vydání

    Budapest

  • Místo konání akce

    Budapest

  • Datum konání akce

    25. 6. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku