Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Distance Learning of IT and Programming Subjects

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605894" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605894 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333185780" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333185780</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Dištančné vyučovanie predmetov informatiky a programovania

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zaoberá možnosťami využitia digitálnych a on-line technológií a interaktívneho edukačného softvéru, elektronických učebníc a tutoriálov v dištančnom vzdelávaní v predmetoch informatiky a programovania. Predpokladom efektívneho využívania digitálnych technológií je, že učitelia majú prístup k potrebným technickým zariadeniam a technológiám a majú dostatočnú digitálnu gramotnosť a kompetencie na ich využívanie. To isté sa predpokladá na strane edukanta, čo sa týka jeho technického a technologického vybavenia a tiež jeho používateľských kompetencií a zručností v používaní digitálnych technológií.

  • Název v anglickém jazyce

    Distance Learning of IT and Programming Subjects

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the possibilities of digital technology, online technology and interactive educational software for distance education in the teaching of computer science and programming. A prerequisite for the effective use of digital technologies is that teachers have access to the ne-cessary technical equipment and technologies and have sufficient digital li-teracy and competence to use them. The same is assumed on the part of the educatees in terms of his technical and technological equipment as well as his user competencies and skills in the use of digital technologies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of XXXIII. DidMatTech 2020 Conference

  • ISBN

    978-963-489-244-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    40-52

  • Název nakladatele

    Eötvös Loránd University (ELTE)

  • Místo vydání

    Budapest

  • Místo konání akce

    Budapest

  • Datum konání akce

    25. 6. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku