Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ročník studia jako možný předpoklad akademické úspěšnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73605063" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73605063 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://konferenceksv.upol.cz/" target="_blank" >http://konferenceksv.upol.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ročník studia jako možný předpoklad akademické úspěšnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá akademickou úspěšností studentů pedagogických fakult. Akademická úspěšnost je pojem, který je obtížně vymezitelný, ale lze jej vyjádřit jako schopnost studenta dosáhnout studijních cílů a vyrovnat se s překážkami a těžkostmi, se kterými se setká. Studium na vysoké škole přináší řadu změn a obtížných situací. Za první z nich lze považovat přechod ze sekundárního do terciárního vzdělávání, kdy se student musí zvládnout poměrně rychle zadaptovat na nové prostředí a kolektiv a současně zvládat všechny studijní požadavky. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda se s přibývajícími zkušenostmi na vysoké škole zvyšuje akademická úspěšnost studentů, tedy jestli se liší akademická úspěšnost studenta prvního ročníku v porovnání s ročníky vyššími.

  • Název v anglickém jazyce

    Year of study as a possible predictor of academic achievement

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the academic achievement of students of pedagogical faculties. Academic achievement is a concept that is difficult to define, but it can be expressed as the student’s ability to achieve study goals and cope with the obstacles and difficulties he encounters. Studying at a university brings a number of changes and difficult situations. The first of them can be considered the transition from secondary to tertiary education, where the student must be able to adapt relatively quickly to the new environment and the schoolmates and at the same time manage all study requirements. The aim of the research survey is to find out whether the academic achievement of students increases with increasing experience at the university, ie whether the academic achievement of a first -year student differs in comparison with higher years.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník IX. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-278-0006-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    159-168

  • Název nakladatele

    Epocha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    16. 9. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku