Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístup učitelů základních škol ke koncepci informatického myšlení, jeho rozvoje a evaluaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608444" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333188330" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333188330</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístup učitelů základních škol ke koncepci informatického myšlení, jeho rozvoje a evaluaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkum se zabýval mapováním přístupů učitelů ke koncepci informatického myšlení s ohledem na jeho obecnou definici a možnostmi diagnostikování úrovně jejich rozvoje u žáků, čímž reaguje na aktuálně implementovanou revizi vzdělávacího obsahu RVP pro vzdělávací oblast IKT, která implementuje rozvoj IM žáků v rámci státního základního vzdělávání. Výzkumné šetření bylo realizováno formou strukturovaného dotazníku zaměřeného na percepci koncepce IM učiteli na základních školách a nižším stupni středních škol. Výsledek představuje základní pohled na percepci IM pedagogy v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Primary school teachers' approach to the concept of computational thinking, its development and evaluation

  • Popis výsledku anglicky

    The research dealt with the mapping of the approaches of teachers to the concept of Computational thinking with regards to its general definition, and the possibilities of diagnosing the level of its development in pupils. This research responds to the currently implemented revision of the educational content of the FEP for Elementary Education for the educational area of ICT, which implements the development of pupils&apos; Computational thinking within the state basic education. The research was carried out in the form of a structured questionnaire focused on teachers at twenty primary and lower secondary schools. The result presents a basic view of the perception of CT in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI. Recenzovaný sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-244-6011-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    38-46

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    4. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku