Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza zátěžových faktorů v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610213" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610213 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf" target="_blank" >http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza zátěžových faktorů v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku bylo vymezit analýzu aktuálních dohledaných publikovaných poznatků výskytu zátěžových faktorů v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání pomocí rešeršní činnosti v elektronických databázích. Teoretickým východiskem bylo vymezení pojmů klinické výukové prostředí a zátěžové faktory. Výsledkem bylo zjištění zátěžových faktorů působící na studenty v klinickém výukovém prostředí, jako jsou náročné požadavky klinické výuky, neochota mentora a strach z chyb.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Stress Factors in Clinical Teaching Environment in Nurses of Nursing and Health Rescue Pregradual Education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper was to present an analysis of current published published findings of the occurrence of stress factors in the clinical teaching environment in students of nursing and paramedics undergraduateeducation using research activities in electronic databases. The theoretical basis was the definition of the concepts of clinical learning environment and stress factors. The result was the identification of stress factors affecting students in the clinical teaching environment, such as the demanding requirements of clinical teaching, the reluctance of the mentor and the fear of mistakes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7392-367-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    432-435

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    13. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku