Rozdíl ve vnímání akademického self‑efficacy u studentů učitelských a neučitelských oborů v kontextu ročníku studia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610828" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610828 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333190715" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333190715</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozdíl ve vnímání akademického self‑efficacy u studentů učitelských a neučitelských oborů v kontextu ročníku studia
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá akademickým self-efficacy (sebe-přesvědčení) u vysokoškolských studentů. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda existuje signifikantně významný rozdíl mezi studenty učitelských a neučitelských oborů ve vnímání jejich akademického self-efficacy v kontextu ročníku studia. Výzkumný soubor se skládá ze studentů Pedagogické fakulty, Univerzity Palackého v Olomouci. Výběr respondentů probíhal záměrně a během výzkumné studie byly dodržovány všechny relevantní etické aspekty.
Název v anglickém jazyce
The Difference in Perception in Academic Self‑Efficacy in Students of Teaching and Non‑Teaching Disciplines in the Context of the Year of Study
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with academic self-efficacy in college students. The aim of the research is to determine whether there is a significant difference between students of teaching and non-teaching disciplines in the perception of their academic self-efficacy in the context of the year of study. The research group consists of students of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc. The selection of respondents was intentional and all relevant ethical aspects were observed during the research study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z X. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd
ISBN
978-80-278-0054-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
59-68
Název nakladatele
Epocha
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
16. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—