Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozdíl ve vnímání akademického self‑efficacy u studentů učitelských a neučitelských oborů v kontextu ročníku studia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610828" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610828 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333190715" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333190715</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozdíl ve vnímání akademického self‑efficacy u studentů učitelských a neučitelských oborů v kontextu ročníku studia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá akademickým self-efficacy (sebe-přesvědčení) u vysokoškolských studentů. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda existuje signifikantně významný rozdíl mezi studenty učitelských a neučitelských oborů ve vnímání jejich akademického self-efficacy v kontextu ročníku studia. Výzkumný soubor se skládá ze studentů Pedagogické fakulty, Univerzity Palackého v Olomouci. Výběr respondentů probíhal záměrně a během výzkumné studie byly dodržovány všechny relevantní etické aspekty.

  • Název v anglickém jazyce

    The Difference in Perception in Academic Self‑Efficacy in Students of Teaching and Non‑Teaching Disciplines in the Context of the Year of Study

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with academic self-efficacy in college students. The aim of the research is to determine whether there is a significant difference between students of teaching and non-teaching disciplines in the perception of their academic self-efficacy in the context of the year of study. The research group consists of students of the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc. The selection of respondents was intentional and all relevant ethical aspects were observed during the research study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z X. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-278-0054-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    59-68

  • Název nakladatele

    Epocha

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    16. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku