Self-efficacy a hloubkový přístup k učení u studentů učitelských a neučitelských oborů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608739" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608739 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333188625" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333188625</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Self-efficacy a hloubkový přístup k učení u studentů učitelských a neučitelských oborů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o self‐efficacy a hloubkovém přístupu u studentů učitel‐ ských a neučitelských oborů a rozdílech mezi těmito dvěma skupinami respon‐ dentů. Výzkumu se zúčastnilo 251 studentů z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Jako výzkumná metody byl použit dotazník přístupu k učení a Self‐efficacy škála. Z výsledků vyplynulo, že mezi skupinami nebyly prokázány signifikatně váznamné rozdíly.
Název v anglickém jazyce
Self‐Efficacy and the Deep Approach to Learning in Students of Teaching and Non‐Teaching Fields
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with self‐efficacy and in‐depth approach in students of teaching and non‐teaching disciplines and the differences between these two groups of respondents. The research was attended by 251 students from the Faculty of Education of Palacký University in Olomouc. Study Process Questionnaire and the Self‐efficacy scale were used as research methods. The results showed that there were no significant differences between the groups.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-7392-367-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
369-372
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
13. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—