Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-efficacy a hloubkový přístup k učení u studentů učitelských a neučitelských oborů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608739" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608739 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333188625" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333188625</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Self-efficacy a hloubkový přístup k učení u studentů učitelských a neučitelských oborů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o self‐efficacy a hloubkovém přístupu u studentů učitel‐ ských a neučitelských oborů a rozdílech mezi těmito dvěma skupinami respon‐ dentů. Výzkumu se zúčastnilo 251 studentů z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Jako výzkumná metody byl použit dotazník přístupu k učení a Self‐efficacy škála. Z výsledků vyplynulo, že mezi skupinami nebyly prokázány signifikatně váznamné rozdíly.

  • Název v anglickém jazyce

    Self‐Efficacy and the Deep Approach to Learning in Students of Teaching and Non‐Teaching Fields

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with self‐efficacy and in‐depth approach in students of teaching and non‐teaching disciplines and the differences between these two groups of respondents. The research was attended by 251 students from the Faculty of Education of Palacký University in Olomouc. Study Process Questionnaire and the Self‐efficacy scale were used as research methods. The results showed that there were no significant differences between the groups.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7392-367-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    369-372

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    13. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku