Výuka slohové a komunikační výchovy na 1. stupni základních škol -výzkumná studie (komparace běžných základních škol a alternativních škol)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73611813" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73611813 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191700" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191700</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka slohové a komunikační výchovy na 1. stupni základních škol -výzkumná studie (komparace běžných základních škol a alternativních škol)
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na výsledky výzkumného šetření, kvalitativního charakteru, které bylo zaměřeno na vybrané aspekty slohové a komunikační výchovy na 1. stupni základních škol v systémech alternativního vzdělávání. Slohová a komunikační výchova představuje na základních školách jeden z rozhodujících nástrojů pro rozvoj kompetencí žáka v oblasti rozvoje komunikačních schopností a v návaznosti také čtenářské gramotnosti. Výzkum byl proveden za účelem zjistit, jakým způsobem se slohová a komunikační výchova vyučuje a zda je možné nalézt přínos prvků alternativního vzdělávání pro klasickou výuku.
Název v anglickém jazyce
Teaching Language Composition and Communication in Elementary Schools - Research Study (Comparison of Traditional State Schools with the Alternatives)
Popis výsledku anglicky
Study is based on results obtained from qualitative research studies – the aspects of teaching language composition and communication as a part of language learning in the elementary schools in alternative school settings. It presents a major tool for the pupil’s growth of abilities to communicate, and later on to read. The purpose of this study is to find out how language composition and communication teaching in alternative education differs from the traditional teaching at traditional state schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVI
ISBN
978-80-244-6011-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
447-453
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
9. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—