Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka slohové a komunikační výchovy na 1. stupni základních škol -výzkumná studie (komparace běžných základních škol a alternativních škol)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73611813" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73611813 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191700" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191700</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka slohové a komunikační výchovy na 1. stupni základních škol -výzkumná studie (komparace běžných základních škol a alternativních škol)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na výsledky výzkumného šetření, kvalitativního charakteru, které bylo zaměřeno na vybrané aspekty slohové a komunikační výchovy na 1. stupni základních škol v systémech alternativního vzdělávání. Slohová a komunikační výchova představuje na základních školách jeden z rozhodujících nástrojů pro rozvoj kompetencí žáka v oblasti rozvoje komunikačních schopností a v návaznosti také čtenářské gramotnosti. Výzkum byl proveden za účelem zjistit, jakým způsobem se slohová a komunikační výchova vyučuje a zda je možné nalézt přínos prvků alternativního vzdělávání pro klasickou výuku.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Language Composition and Communication in Elementary Schools - Research Study (Comparison of Traditional State Schools with the Alternatives)

  • Popis výsledku anglicky

    Study is based on results obtained from qualitative research studies – the aspects of teaching language composition and communication as a part of language learning in the elementary schools in alternative school settings. It presents a major tool for the pupil’s growth of abilities to communicate, and later on to read. The purpose of this study is to find out how language composition and communication teaching in alternative education differs from the traditional teaching at traditional state schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVI

  • ISBN

    978-80-244-6011-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    447-453

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    9. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku