Online vzdělávací nástroje a literární výchova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612083" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612083 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191970" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191970</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Online vzdělávací nástroje a literární výchova
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na online vzdělávací nástroje a jazykové vzdělávání, konkrétně na výuku literární výchovy v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí. Cílem příspěvku je podat základní přehled o online vzdělávání a výuce v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí v rámci výuky mateřského jazyka. Hlavním cílem výzkumného šetření je komparace literární výchovy ve virtuálním prostředí a při tradičním způsobu výuky v klasické třídě. Výzkumný design je navržen jako smíšený, v rámci metod sběru dat jsou využity didaktický test a polostrukturované dotazování, v rámci vyhodnocení dat kvalitativního výzkumu bude použita metoda zakotvené teorie. Ke komparaci organizačních forem výuky poslouží 3D multiuživatelské virtuální prostředí Kitely a tištěné pracovní listy.
Název v anglickém jazyce
Online Educational Tools and Literary Education
Popis výsledku anglicky
This contribution focuses on online educational tools and language teaching, specifically on literary education in a 3D multi-user virtual environment. The aim of this contribution is to give a basic overview of online learning and teaching in a 3D virtual environment in the context of mother tongue education. The main aim of the research is to compare language (literary) education in a 3D multiuser virtual environment with the traditional way of teaching in a typical classroom. The research approach is proposed as a mixed-methods research design, didactic test and semi-structured interviewing is used in the data collection methods, and grounded theory method will be used in the evaluation of qualitative research data. Kitely’s 3D multi-user virtual environment and printed worksheets is used for the comparison of organisational forms of teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nouze ve vzdělávání
ISBN
978-80-7603-329-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
147-157
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
28. 5. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—