Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online vzdělávací nástroje a literární výchova

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612083" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612083 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191970" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191970</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Online vzdělávací nástroje a literární výchova

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na online vzdělávací nástroje a jazykové vzdělávání, konkrétně na výuku literární výchovy v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí. Cílem příspěvku je podat základní přehled o online vzdělávání a výuce v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí v rámci výuky mateřského jazyka. Hlavním cílem výzkumného šetření je komparace literární výchovy ve virtuálním prostředí a při tradičním způsobu výuky v klasické třídě. Výzkumný design je navržen jako smíšený, v rámci metod sběru dat jsou využity didaktický test a polostrukturované dotazování, v rámci vyhodnocení dat kvalitativního výzkumu bude použita metoda zakotvené teorie. Ke komparaci organizačních forem výuky poslouží 3D multiuživatelské virtuální prostředí Kitely a tištěné pracovní listy.

  • Název v anglickém jazyce

    Online Educational Tools and Literary Education

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution focuses on online educational tools and language teaching, specifically on literary education in a 3D multi-user virtual environment. The aim of this contribution is to give a basic overview of online learning and teaching in a 3D virtual environment in the context of mother tongue education. The main aim of the research is to compare language (literary) education in a 3D multiuser virtual environment with the traditional way of teaching in a typical classroom. The research approach is proposed as a mixed-methods research design, didactic test and semi-structured interviewing is used in the data collection methods, and grounded theory method will be used in the evaluation of qualitative research data. Kitely’s 3D multi-user virtual environment and printed worksheets is used for the comparison of organisational forms of teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nouze ve vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7603-329-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    147-157

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    28. 5. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku