Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv influencerů na žáky v online prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612313" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612313 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333192200" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333192200</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv influencerů na žáky v online prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rády bychom vám nastínily vliv influencerů na myšlení a chování žáků, kteří je sledují. Zaměříme se na nebezpečné internetové výzvy sdílené influencery, zda žáci někdy napodobovali jejich alternativní životní styl a zda někdy drželi dietu nebo dodržovali cvičební režim, aby se podobali jejich oblíbenému influencerovi. Opírat se budeme především o vybrané výsledky výzkumů Nebezpečné internetové výzvy pohledem českých dětí a Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2. stupně ZŠ, které byly realizovány na jaře roku 2020.

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of Influencers on Students in the Online Environment

  • Popis výsledku anglicky

    We would like to outline the influence of influencers on the thinking and behavior of students who follow them. We will focus on the dangerous Internet challenges shared by influencers, whether students have ever imitated their alternative lifestyle, and whether they have ever followed a diet or exercise regimen to resemble their favorite influencer. We will rely primarily on selected research results Dangerous Internet Challenges from the Perspective of Czech Children and Current Problems of Media Education and Media Literacy of Primary School Pupils, which were carried out in the spring of 2020.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník príspevkov z XVI. vedeckej konferencie doktorandov s medzinárodnou účasťou

  • ISBN

    978-80-558-1811-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    169-175

  • Název nakladatele

    Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    29. 4. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku