Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané aktuální problémy mediální výchovy žáků 2. stupně ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612310" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612310 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané aktuální problémy mediální výchovy žáků 2. stupně ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době se v mediální výchově setkáváme s několika novými trendy, které souvisí s rozvojem technologií. V tomto příspěvku prezentujeme výsledky výzkumu, který se zabýval mimo jiné vlivem influencerů, které žáci na sociálních sítích sledují. Zajímalo nás, zda si žáci chtějí zakoupit výrobky, které propagují influenceři, zda jsou (dle mínění žáků) influenceři přesvědčení o kvalitě propagovaného výrobku a proč daný výrobek propagují. Dále jsme zjišťovali, zda žáci někdy napodobovali alternativní stravovací životní styl influncerů a zda někdy drželi dietu či cvičební režim, aby se podobali influencerovi.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected Current Problems of Media Education of Students in Second Stage of Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    There are currently several new trends in the field of media education, which are linked to the development of technology. In this paper, we present the results of a research project that dealt, inter alia, with the impact of the influencers followed by the pupils on said social networks. We examined whether the pupils want to purchase the products promoted by influencers, whether the influencers are (in the pupils’ view) convinced of the quality of the product promoted and why they promote the product. We also found out whether the pupils had ever copied an alternative eating lifestyle of influencers and whetherthey had ever dieted or followed an exercise plan in order to look like influencer.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI

  • ISBN

    978-80-244-6011-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    301-308

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    4. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku