Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí puberty u žáků primární školy v Maďarsku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73617858" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73617858 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2021-2.pdf" target="_blank" >http://kpv.upol.cz/download/magister/Magister_2021-2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojetí puberty u žáků primární školy v Maďarsku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Puberta je významným mezníkem v životě žáků základních škol a je spojena s řadou biologických, psychických, emocionálních a sociálních změn. Pro tyto změny žáci v cílové skupině často ještě hledají vhodná pojmenování, a stěží si tak budují ucelenou představu o důležitosti puberty pro jejich budoucí život, nastavování vztahů s lidmi kolem sebe, ať už jde o otevřenost v komunikaci nebo informovanost o počátcích jejich měnící se role ve společnosti. Význam puberty a jejího pojetí u dětí v předpubertálním věku souvisí s mírou a adekvátností informací, které k nim přicházejí z bezpečných a spolehlivých zdrojů. Příspěvek je popisem dotazníkového šetření, ve kterém jsme se zaměřili na pojetí puberty u skupiny žáků základních škol v Maďarsku ve vztahu k informačním zdrojům.

  • Název v anglickém jazyce

    Conception of Puberty in Primary School Pupils in Hungary

  • Popis výsledku anglicky

    Puberty is an important milestone in the lives of elementary school students and is associated with a number of biological, psychological, emotional and social changes. The pupils in the target group are often still looking for suitable names for these changes, and thus hardly build a comprehensive idea of the importance of puberty for their future life, establishing relationships with the people around them, whether it is openness in communication or being informed about the beginnings of their changing role in society. The importance of puberty and its concept in pre-adolescent children is related to the level and adequacy of information that comes to them from safe and reliable sources. The paper is a description of a questionnaire survey in which we focused on the concept of puberty in a group of elementary school students in Hungary in relation to information sources.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Magister : refexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

    2571-1342

  • Svazek periodika

    2021

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

    24-51

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus