Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané nástroje edukační robotiky z pohledu žáků základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73612510" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73612510 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2021/02/05.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2021/02/05.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.002" target="_blank" >10.5507/jtie.2022.002</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vybrané nástroje edukační robotiky z pohledu žáků základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozvoj konceptu informatického myšlení žáků v rámci kurikula informatických předmětů je v současnosti jednou z velkých výzev, a jedním z důležitých nástrojů pro rozvoj tohoto způsobu myšlení představuje edukační robotika. Hlavním cílem naší práce bylo, na základě metod pedagogického výzkumu, zmapovat problematiku edukační robotiky, jako jednoho z důležitých nástrojů pro prosazování konceptu rozvoje informatického myšlení. V rámci toho bylo realizováno dotazníkové výzkumné šetření mezi žáky vybraných základních škol, jehož průběh a výsledky popisuje předložená stať.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected Educational Robotics Tools from the Perspective of Primary School Students

  • Popis výsledku anglicky

    The development of the concept of computational thinking in the curriculum of computer science subjects is one of the great challenges at present, and one of the important tools for the development of this way of thinking is educational robotics. The main goal of our work was to map the issue of educational robotics as one of the important tools for promoting the concept of development of computational thinking, based on pedagogical research methods. Therefore, a questionnaire research survey was carried out among pupils of selected primary schools, the course and results of which are described in the present paper.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

    1803-6805

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    205-223

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus