Edukační robotika z pohledu žáků základních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73606802" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73606802 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pdf.upol.cz/ktiv/veda/konference-tvv/" target="_blank" >https://www.pdf.upol.cz/ktiv/veda/konference-tvv/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukační robotika z pohledu žáků základních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Rozvoj a zapracování konceptu rozvoje informatického myšlení žáků do kurikula informatických předmětů je v současnosti jednou z velkých výzev, kdy jedním z nejslibnějších edukačních nástrojů v oblasti rozvoje informatického myšlení a programování je edukační robotika. Realizovaná výzkumná práce si kladla za cíl, na základě metod pedagogického výzkumu, zmapovat problematiku edukační robotiky, jako jednoho z důležitých nástrojů pro prosazování konceptu rozvoje informatického myšlení, včetně systematického popisu konkrétních nástrojů pro realizaci takto zaměřené výuky.
Název v anglickém jazyce
Educational Robotics from the Perspective of Primary School Pupils
Popis výsledku anglicky
The development and incorporation of the concept of development of informatics thinking of pupils into the curriculum of informatics subjects is currently one of the great challenges, when one of the most promising educational tools in the development of informatics thinking and programming is educational robotics. The presented article aims, based on methods of pedagogical research, to explore the issue of educational robotics as one of the important tools for promoting the concept of the development of computational thinking, including a description of specific tools for the implementation of such focused teaching.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—